Mushti Update!!!

See how our Blog is better now!
Ultimele noutati mondiale, polls, poze si multe altele au devenit accesibile! Acum si la Marginea Orasului! ;)

Wednesday, November 24, 2010

To be a good loser is to know how to win!

Deci! Loser a fi ii cruta! De ce? Pentru ca!
Pentru ca la inceput am uitat cum se scrie "pentru ca": impreuna sau aparte; si am scris impreuna si pe urma am intrat pe google.ro si am scris "pentruca" si google tipa: did you mean: pentru ca? Si eu tipa: dada, of Doamne!
Si inca pentru ca asta-i vesel! Si exceptional!
Si inca pentru ca o sa ai ce povesti copiilor! Ei poate nu copiilor..haha Dar cel putin prietenilor, in timp ce mananca macaroane fierbinti si pe urma se tarsesc de ras!
Caroche, pareni, drug, ti , riskni, ne ah, pareni, v gorah! Budi loser-om! Eto cruto, brat!
Respect!

1 comment:

  1. pur si simplu mi-nu-nat! foarte cruta! multumesc mult drug! am apreciat)
    si mustele eastea ys super!:D

    ReplyDelete