Mushti Update!!!

See how our Blog is better now!
Ultimele noutati mondiale, polls, poze si multe altele au devenit accesibile! Acum si la Marginea Orasului! ;)

Tuesday, November 9, 2010

in lumea tehnicii

Seara de 9 noimbrie am petrecut-o in fata laptop-ului, vorbind cu tine(al 2-lea creator anonim al acestui blog). Am stat vreo 2 ore pana am ajuns sa cream acest blog! Dar a meritat. Sper ca el  va fi utilizat de noi, mai mult decat 1 saptamana, sau macar o saptamana sa tina!
PS: Am scris acest mesaj(post) doar pentru ca sa tinem minte aceasta seara minunata cu muzica de suflet, rasete, si cu blog! seara de 9 noimbrie intra in istoria noastra, ca o seara in care noi oficial am devenit technomaniacki! Noi ne descurcam foarte bine in tot ce-i legat de tehnica si n-am absolut nici un dubiu in aceasta privinta! Hakeri!

1 comment:

  1. Trainicie blogului doresc si eu! Si iti aduc sincere multumiri pentru "ce seara minunaataa!" de ieri!
    Ciuvaaak!!!

    ReplyDelete