Mushti Update!!!

See how our Blog is better now!
Ultimele noutati mondiale, polls, poze si multe altele au devenit accesibile! Acum si la Marginea Orasului! ;)

Wednesday, November 10, 2010

10 noimbrie si frica mea sau ultima zi inainte de probabilul inceput al celui de-al 3-lea razboi mondial

Studenta fiind am fost la universitate. Am avut iubita lectie de engleza, cu iubitul prof de engleza(care-i frumos).
Am venit acasa, am vorbit cu un priten, am mancat panine cu ciocalta, am privit that 70's show.
M-am dus la lectia de biologie. Am vorbit despre droguri, m-am amuzat, caci nu se vorbea doar de daunele drogurilor, ci si de modul de a-l prepara, si consuma si efectele pozitive(de scurta durata) si evident cele negative. A fost ca un curs cum sa consumi droguri. Apoi am baut cu fetele ciocolata calda. 
Am venit acasa. Am vorbit cu tine(si inca vorbesc). Am vorbit cu mama " mama vreau scurta de piele" acum as spune "mama vreau bilet acasa, se incepe al 3-lea razboi mondial, ma tem". 
Acus ma duc in oras. 
O zi banala si care nu merita a fi memorata prin nimic, dar care aparent e ultima zi de pace pentru urmatorii 4 ani. 
PS: daca toata aceasta prezicere nu se va adeveri, voi rade citind acet post peste 3 luni, sunt sigura. 

2 comments:

  1. PS: Si daca sa va adeveri, noi vom plange citind acest post peste ??? luni...

    ReplyDelete
  2. daca se va adeveri. nu stiu ce vom face peste luni. dar nici nu vreau sa ma gandesc. nu vreau sa-mi imaginez raul. e usor sa-mi imaginez cum v-om rade de frica de acum, dar cum va fi daca nu v-om rade... idee n-am si nici nu vreau sa aflu.

    ReplyDelete